Navigon 8450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navigon 8450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

jancg 29-10-2010
Geschreven voor: Navigon 8450

Vooralsnog blijf ik geheel bij mijn vorige review. Ik heb nu 2x ervaren dat ie vastliep. 1x lukte het nog na wat ongeduldig gedruk op de knoppen dat ie herstartte en toen werkte alles weer naar behoren. 1x heb ging i niet meer uit en deed ook niks meer; gewacht totdat de batterij leeg was, opgeladen en ie deed het weer. Jammer. Overigens is dat alweer geruime tijd geleden; wellicht heeft een software update dit verholpen.

Mijn houder is stukgegaan. Ik laat 'm altijd op de voorruit zitten en hij brak gewoon af bij het bevestigen van de Navigon. Gebeld (binnen een paar minuten op zaterdag een nederlands sprekende duitser aan de lijn) en ik kreeg met 3 dagen een nieuwe houder opgestuurd. Kudo's!

Ondertussen heb ik ook de TV-module erbij. Leuk ding, redelijke ontvangst maar meer dan "leuk" is het niet.

Vooralsnog blijft de live file-informatie wat mij betreft de beste eigenschap, heeft me al heel wat leuke wegen "geleerd" en tijd bespaard:)

Fred1500 22-10-2010
Geschreven voor: Navigon 8450

ALS de Navigon 8450 werkt is het een prima apparaat maar het gaat om ALS. Inmiddels voor de 2e keer terug naar Duitsland. De 1e keer ivm een hardware-probleem (beeld bevroren en geen beweging meer in te krijgen) en nu voor een software-probleem: slechts 1* per dag start het ding en maar daarna lukt het niet meer en blijft langduring het draaiende Navigon-logo in beeld. Daarnaast veelvuldig e-mail verkeer met Support omdat b.v. aangeschafte updates niet volledig geleverd worden. Telefonische support is goed maar je moet 10-15 bellen voordat je een echt mens krijgt. Vast een goudmijn voor Navigon. Al met al geen aanrader; voor deze prijs zelfs een miskoop!